Cílem všech zaměstnanců Hamzovy léčebny je zajistit plnou spokojenost pacientů s poskytovanou léčbou, ošetřovatelskou péčí i s dalšími službami.
Vaše názory jsou pro nás cenným zdrojem informací, díky kterým můžeme posuzovat a zlepšovat kvalitu poskytované péče.
Pokud chcete podat podnět, stížnost nebo pochvalu můžete zvolit některý z následujících postupů:
Kdo může podnět, stížnost, poděkování podat?
Jakým způsobem podnět, stížnost, poděkování podat?
A) Písemné podání
Hamzova odborná léčebna
Košumberk 80
538 54 Luže
Pokud pošlete podání elektronicky bez platného elektronického podpisu, je nutné je do 5 dnů od jejího podání potvrdit písemnou formou (viz předchozí bod) nebo osobně, jinak se na podání pohlíží jako na anonymní (podavatel obdrží jen základní nformaci, že proběhlo šetření a zda bylo podání oprávněné či neoprávněné bez bližších detailů).
B) Ústní nebo telefonické podání
písemný záznam, který musí stěžovatel podepsat, bude v jednom vyhotovení předán podavateli.
Vyřizování stížností
Vedení Hamzovy léčebny prošetřuje všechny podané stížnosti.
Jako stěžovatelé máte povinnost prokázat svou totožnost a skutečnost, že jste oprávněným stěžovatelem ve smyslu § 93 odst. 1 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
Stížnosti jsou vyřizovány do 30 dnů ode dne jejich obdržení. Lhůta pro vyřízení stížnosti může být odůvodněně prodloužena o dalších 30 dnů, přičemž o jejím prodloužení pověřený zaměstnanec HL stěžovatele informuje. Stížnosti, u kterých nelze jednoznačně identifikovat autora, budou vyřizovány jako stížnosti anonymní a stěžovatel neobdrží informaci o výsledku šetření.
Pověřený zaměstnanec Hamzovy léčebny vede evidenci o podání stížností a o způsobu jejich vyřízení. Nahlížení do spisové dokumentace a případné pořizování kopií (za úplatu) je možné v předem dohodnutém termínu.
V případě opakované stížnosti neobsahující nové skutečnosti, nebude tato stížnost již znovu šetřena. Stěžovatel bude o tomto postupu písemně vyrozuměn.
Pokud nebudete s vyřízením stížnosti spokojeni, můžete podat stížnost Ministerstvu zdravotnictví, přičemž toto podání musí obsahovat důvod nesouhlasu s vyřízením stížnosti ze strany Hamzovy léčebny.