Posláním ombudsmana v Hamzově léčebně je umožnit pacientům aby se mohli rovnoprávně ucházet o svá práva při poskytování zdravotní péče.
Mgr. Martina Jirsáková, tel: 739 628 490.
e-mail: ombudsman@hamzova-lecebna.cz
Ombudsman prošetřuje stížnosti a podněty samotných pacientů, nebo jejich příbuzných, nebo pacientem pověřené osoby. Každá stížnost i každý podnět je prošetřen! Vždy je stanoven závěr, případně je navrženo nápravné opatření, které je realizováno ve stanovených termínech, a to buď přímo ombudsmanem, nebo cestou rozhodnutí ředitele HL, pokud to situace vyžaduje.
Dále ombudsman poskytuje pacientům (klientům), poradenskou pomoc v záležitostech, které se přímo HL netýkají, každou popsanou situaci nestranně posoudí a poskytne radu, kdo a jakým způsobem může problém řešit, případně poskytne kontakt na příslušné instituce.
Podnět musí obsahovat:
Kontakt na ombudsmana je možný několika způsoby:
Prosíme, abyste své podněty, stížnosti podepsali, anonymní nemohou být náležitě řešeny, děkujeme.